• Wat is de prijs van het software pakket?

    De all-in prijs (voor Artikelenbeheer, Kassabeheer en Klantenbeheer), voor meerdere computers, is €1750,-
    Optioneel zijn de jaarlijkse kosten voor onderhoud, service, nieuwe updates is €475,-.
    Deze jaarlijkse kosten gelden niet voor het eerste half jaar.
    Voor de module Reparatiebeheer zijn de extra kosten €300,-
    Voor de module Statistiekbeheer zijn de kosten €250,-

    Bij deze aparte modules zijn de kosten van het jaarlijkse onderhoud inbegrepen bij de jaarlijkse kosten van de Hoofdmodule.

    De bovengenoemde bedragen zijn exclusief BTW.

  • Wat moet ik doen bij problemen?

    Diamond Data zal zijn uiterste best doen om problemen met de applicatie te voorkomen. Mocht er toch een probleem ontstaan dan kunt u   met ons contact opnemen.
    Sommige problemen worden veroorzaakt door niet goed werkende computers of netwerken. Diamond Data geeft normaliter geen ondersteuning in systeem of netwerkbeheer. Indien hiervoor toch ondersteuning nodig is dan worden daar extra kosten, a €50,- /uur, voor gerekend.

  • Hoe worden problemen opgelost?

    Diamond Data maakt voor iedere juwelier een online verbinding met behulp van TeamViewer. Te downloaden van website www.teamviewer.com/nl. Op deze manier kan Diamond Data de meeste problemen op afstand oplossen.

  • Hoe is de applicatie gebouwd en heb ik nog extra software nodig?

    De applicatie is gebouwd in Access. De applicatie is compatible voor alle Windows versies. U hoeft geen extra software te kopen, u krijgt gratis een runtime versie van Microsoft Access.